Anons

Dünən, 16:32- 7 saylı cəzaçəkmə müəssisəsində özbaşınalıq: rəis həbsxananı “bazara” çevirib

Dünən, 15:57- Kamaləddin Qafarov “Siyəzən Broyler” ASC-nin idarəçiliyini katibəsinin yoldaşına verib? -İDDİA

Dünən, 15:51- Güclü küləklə bağlı növbəti dəfə xəbərdarlıq edilib

Dünən, 15:11- Cəlilabadın İcra başçısı Rafiq Cəlilovdan qazilərə hörmətsizlik: Qazilər kömək istəyir – VİDEO

Dünən, 14:34- Milyonlarla manat vergi borcu olan “ELTA Development” QSC-yə satınalmalada kimlər şərait yaradır

Dünən, 10:40- Odessaya dron hücumu nəticəsində xəsarət alanlar var

Dünən, 09:42- “Mançester Siti” üzərində qələbəyə görə 2 milyon

Dünən, 09:14- Xəzər rayonunda TAM ÖZBAŞINALIQDIR... - BU NƏDİ BELƏ?

Dünən, 08:42- Leysan Məmmədovla Xəlil Göyüşovun işbirliyindən iş adamının oğlu da pul qazanmağa başladı - ÖZBAŞINA QALIBLAR...

2-07-2025, 19:52- “Azərişıq” 35 min manata transformator və sayğac qoyur?

2-07-2025, 18:42- “İdeal Motors” avtomobil şirkəti cərimələnə bilər – SƏBƏB

2-07-2025, 16:50- Vəkillər Kollegiyası Akademiyasının adı dəyişdirildi

2-07-2025, 16:34- “106 min ödəmişəm, yaşamağa evim yoxdur” - Bu binada qüsur aşkarlanıb

2-07-2025, 15:18- FAO: Dünya bazarında buğda qiymətləri son 5 ilin orta həddindən aşağı düşüb

2-07-2025, 13:54- Qalmaqallı direktor məhkəməyə verildi - Qanunsuz məktəb bağlana bilər

2-07-2025, 13:16- Dr.Ella necə estetik əməliyyatlar icra edir? -Araşdırma

2-07-2025, 12:43- İş vaxtı qolunu itirdi, məzuniyyətdə olan işçini cərimələdilər – “HÜNƏR İNŞAAT”IN RƏHBƏRLİYİNƏ QARŞI ŞOK İTTİHAMLAR

2-07-2025, 12:05- Əsasli Tikinti Və Təchizat İdarəsi ilə “Element YT” QSC işbirliyi daha çox nələrə hesablanıb

2-07-2025, 11:32- “AZERİŞIQ” ASC-də açıq TENDERLER niyə GİZLİ şəkildə keçirilir…..

2-07-2025, 11:27- 107 illik tarix – fədakarlıqla yazılmışdır!

Haqqımızda Əlaqə

AZƏRBAYCANDA İLK DƏFƏ !!! TİBB VƏ TƏHSİLDƏ BİRGƏ İNTEQRASİYA BEYNƏLXALQ KONQRESİ KEÇİRİLƏCƏKDİR.

Tarix:10-09-2024, 11:42

AZƏRBAYCANDA İLK DƏFƏ !!! TİBB VƏ TƏHSİLDƏ BİRGƏ İNTEQRASİYA BEYNƏLXALQ KONQRESİ KEÇİRİLƏCƏKDİR. Əvvəlcə məni bu layihədə iştiraka layiq gördüyü üçün Jalə Mirsaab Qızına öz dərin minnətdarlığımı bildirirəm. Əminəm ki, bu Layihə bizlərə olduqca çox töhfə verəcəkdir.

Nəyə görə Tibb və Təhsil birgə İnteqrasiya etməlidir?

Tibb və təhsil, çox vaxt fərqli sahələr kimi qəbul edilsə də, bir biri ilə inteqrasiya olunduqda cəmiyyətə böyük fayda verə biləcək dərin qarşılıqlı əlaqəyə malikdir. İlk növbədə, hər iki sahə insanın rifahı üzərində cəmlənir - tibb fiziki və psixi sağlamlığa diqqət yetirir, təhsil isə intellektual və emosional inkişafı inkişaf etdirir. Tibb və təhsili birləşdirməklə, biz təkcə akademik inkişafı deyil, həm də fiziki və psixi sağlamlığı təşviq edən və tələbələr üçün daha yaxşı ümumi nəticələrə gətirib çıxaran vahid mühitlər yarada bilərik.

Bu iki sahənin inteqrasiyasının əsas səbəblərindən biri də fiziki sağlamlıq və öyrənmə arasında əlaqə haqqında məlumatlılığın artırılmasıdır. Xroniki xəstəliklərdən, pis qidalanmadan və ya psixi sağlamlıq problemlərindən əziyyət çəkən tələbələr tez-tez öyrənmə maneələri ilə üzləşirlər. Məktəblər tibb mütəxəssisləri və ya sağlamlıq proqramlarını birləşdirərsə, tələbələrin sağlam və öyrənməyə hazır olmasını təmin edərək, bu problemləri fəal şəkildə həll edə bilərlər.
Məsələn, məktəbdə fəaliyyət göstərən sağlamlıq mərkəzləri müntəzəm müayinələr, peyvəndlər və skrininqlər təşkil edə bilər ki, bu da potensial sağlamlıq problemlərini erkən aşkarlamağa və vaxtında müdaxiləyə imkan verəcəkdir.

Bundan əlavə, maarifləndirmə profilaktik səhiyyənin təşviqində mühüm rol oynaya bilər. Məktəblər uşaqlara düzgün qidalanma, idman və zehni sağlamlıq kimi sağlam vərdişləri öyrətmək üçün ideal məkanlardır. Sağlamlıq təhsilini kurrikulumun əsas hissəsinə çevirməklə, uşaqlar gənc yaşlarından bədənlərinə və beyinlərinə necə qulluq etməyi öyrənə bilərlər. Bu proaktiv yanaşma gələcək səhiyyə xərclərini də azalda və uzunmüddətli perspektivdə daha sağlam cəmiyyət yaratmağa təşviq edəcəkdir.

Psixi sağlamlıq xidmətlərinin məktəblərdə daha yüksək səviyyədə davam etdirilməsi tibb və təhsilin inteqrasiyasının digər mühüm faydalarını da sağlayacaqdır. Tələbələr arasında psixi sağlamlıq problemlərinin artması, təhsil müəssisələrində təlim keçmiş məsləhətçilərin və psixi sağlamlıq mütəxəssislərinin də təəssüflər olsun ki, artmasına gətirib çıxardır. Təşviş pozuntusu, depressiya və DƏHP kimi vəziyyətlərə erkən diaqnoz və müdaxilə bu problemlərin böyüməsinin qarşısını ala bilər və bununla da həm akademik performansı, həm də şəxsi rifahı yaxşılaşdıra bilər.

Bundan əlavə, tibb və təhsilin inteqrasiyası hər iki sahədə gələcək mütəxəssislərin daha doğru hazırlanma sistemini gücləndirə bilər. Tibb tələbələri uşaqların və yeniyetmələrin təhsil inkişafını anlamaqdan daha çox faydalana bilər, müəllimlər yəni, mentorlar isə sağlamlıq problemlərinin ilkin əlamətlərini tanımaq üçün yeni sistem ilə təlim keçə bilərlər. Belə olduğu halda hər iki sahənin peşəkarları bir-birindən öyrəndikləri üçün bu intizamlar arası yanaşma əməkdaşlığa və innovasiyaya təkan verəcək.

Məsələn, bir uşağın akademik və ya sosial cəhətdən mübarizə apardığını ilk görən müəllimlərdir. Tibb mütəxəssisləri hazır olduqda, onlar bu tələbələri əlavə qiymətləndirmə və müdaxilə üçün Tibb işçilərinə yönıəndirə bilərlər. Bu əməkdaşlıq hər bir tələbənin unikal ehtiyaclarına cavab verən xüsusi təhsil və sağlamlıq planlarına səbəb olacaqdır. Bundan əlavə, əlilliyi olan və ya xroniki sağlamlıq vəziyyəti olan tələbələr, onların tibbi ehtiyaclarını nəzərə alan təhsil mühitindən böyük fayda görəcək və bu, daha inklüziv və dəstəkləyici öyrənmə təcrübələrinə gətirib çıxaracaq.

Bu inteqrasiyanın digər aspekti təhsil müəssisələrinin ictimai sağlamlıq üçün tədqiqat mərkəzləri kimi xidmət etmə potensialıdır. Məktəblər və universitetlər uşaq inkişafı, öyrənmə pozuntuları, fiziki və psixi sağlamlıq problemləri üçün effektiv müdaxilələr üzrə tədqiqatlar aparmaq üçün səhiyyə təminatçıları ilə əməkdaşlıq edə bilərlər.

Cəmiyyət səviyyəsində tibb və təhsilin inteqrasiyası sağlamlıqdakı qeyri-bərabərliyin aradan qaldırılmasına kömək edəcəkdir. Məktəblər, xüsusən də az xidmət göstərən icmalar, uşaqlar və onların ailələri üçün səhiyyə xidmətlərinə çıxışı təmin edən mərkəzlərə çevrilə bilər. Səhiyyə və təhsil arasındakı uçurumu aradan qaldırmaqla biz hər iki sektorda bərabərsizliyin azaldılması istiqamətində işləyə bilərik, bütün uşaqların uğur qazanmaq üçün lazım olan resurslara malik olmasını təmin edə bilərik.

Nəticə olaraq, tibb və təhsilin inteqrasiyası fərdlər və bütövlükdə cəmiyyət üçün çoxsaylı faydalar təklif edir. O, həm sağlamlıq, həm də akademik ehtiyacları eyni vaxtda qarşılayaraq uşaq inkişafına daha əhatəli yanaşmanı təşviq edir. Uşaqlara sağlam vərdişləri öyrətməklə, psixi sağlamlıq dəstəyi göstərməklə, pedaqoqlar və tibb mütəxəssisləri arasında əməkdaşlığı inkişaf etdirməklə biz tələbələrin həyatın çətinliklərinə daha yaxşı hazır olacaqları mühit yarada bilərik. Bu vahid yanaşma təkcə fərdi tələbələrə fayda vermir, həm də sağlamlıq bərabərliyini təşviq etməklə və gələcək səhiyyə xərclərini azaltmaqla icmaları da gücləndirir. Buna görə də tibb və təhsilin inteqrasiyası təkcə faydalı deyil, daha sağlam, daha savadlı və firavan cəmiyyət qurmaq üçün olduqca vacibdir.

LEYLA ASLANLI GÖKMEN

ÜLKƏR PSİXOLOGİYA MƏRKƏZİNİN RƏHBƏRİ VƏ BAŞ MƏSLƏHƏTÇİSİ
DOĞRU MÜTƏXƏSSİSLƏR AKADEMİYASININ TƏSİSÇİ RƏHBƏRİ
TİBB VƏ TƏHSİLDƏ BİRGƏ İNTEQRASİYA BEYNƏLXALQ KONQRESİNİN TƏŞKİLATÇISI
PEDAQOQ
YAZIÇI
MEDİATOR
AİLƏ VƏ HÜQUQ MƏSLƏHƏTÇİSİ
+90 552 935 09 67
@leyla.aslanli.officialскачать dle 10.6фильмы бесплатно

ŞƏRH YAZ
yüklənir...
XƏBƏR LENTİ
FOTO
yüklənir...