Anons

Bu gün, 17:30- WEF: 2021-ci ildə Dünya İqtisadi Forumu Davosda keçirilməyəcək

Bu gün, 16:47- “Nar”ın baş sponsorluğu ilə “Breyn Rinq”in yeni mövsümünə start verilir

Bu gün, 13:18- Prokurorluq Bakıda ərini dərman verib yatızdıraraq öldürən qadınla bağlı məlumat yaydı

Bu gün, 12:31- Bakıda məktəbəhazırlıq qruplarına 27 mindən çox uşaq cəlb olunacaq

Bu gün, 12:05- Müfəttişlik: İşləyən əlillər üçün qısaldılmış iş saatı tətbiq edilməlidir

Bu gün, 11:46- Azərbaycan Kubada səfirlik açacaq

Bu gün, 10:22- Bu ilin 8 ayında 10113 nəfərə yaşa görə pensiya elektron qaydada təyin olunub

Dünən, 18:53- Millət vəkili Səbinə Xasayeva gənc yazıçı Leyla Şahla görüşdü

Dünən, 15:55- Azərbaycan Novosibirsk vilayətindən buğda idxal edən ölkələrin ilk beşliyinə daxil olub

Dünən, 13:40- Sabah 29 dərəcə isti olacaq

Dünən, 13:07- “Xəzərin dalğaları” festivalı çərçivəsində növbəti ustad dərsi təşkil olunacaq

Dünən, 12:38- Prezident İlham Əliyev İsveçin Azərbaycanda yeni təyin olunmuş səfirinin etimadnaməsini qəbul edib

Dünən, 11:51- Məktəbəhazırlıq qruplarına qeydiyyat yekunlaşır

Dünən, 11:22- Azərbaycanda su istehlakçılarının istifadəsinə yeni veb-sayt verilib

Dünən, 10:33- "S&P": Qlobal avtomobil satışları bu il 20% azalacaq

23-09-2020, 13:20- Azərbaycanda doğum və ölümün dövlət qeydiyyatı elektron qaydada həyata keçiriləcək

23-09-2020, 12:26- Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi xaricdə yaşayan azərbaycanlılara müraciət edib

23-09-2020, 11:33- Azərbaycanda "İnnovasiyalar Həftəsi" keçiriləcək

23-09-2020, 10:10- ÜST: Uşaqlarda koronavirusa yoluxma göstəricisi ümumi yoluxmanın 8.5 %-ni təşkil edir

22-09-2020, 21:21- “Azərbaycan gəncliyi və günümüzün reallıqları” - Videokonfrans / FOTO

Haqqımızda Əlaqə

“Alkart” uğur gətirir. İmicinizi “Alkarta” etibar edin!!!

Tarix:10-08-2020, 22:27

“Alkart” uğur gətirir. İmicinizi “Alkarta” etibar edin!!! “Alkart” MMC -nin rəhbəri Cəfər Abıyev ilə müsahibəmizi sizlərə təqdim edirik.

– Cəfər bəy, zəhmət olmasa özünüzü oxucularımıza təqdim edərdiniz.

1984-ci ildə soyuq qış günündə dünyaya gəlmişəm. Uzun müddət Rusiyada, işimlə əlaqədar yaşamışam. Uşaqlıqdan incəsənətə, xüsusi ilə dizayn sahəsinə marağım olub. Professional reklam həyatıma 2017 ci ilin sonlarında başlamışam. İşimlə bağlı xarici ölkələrdə hər dəfə səfər etdiyimdə yeni ideyalar, yeni fiklərlə ölkəmizə qayıdırdım. Yeni formalaşan fikirlərlər dayanan layihələrlə hər zaman ölkəmizə necə xidmət göstərmək , necə töhvə vermək barəsində düşünürdüm. Belə deyim var. Çox gəzən çox görər,öyrənər, bilər. Mən də zaman-zaman-zaman gördüklərimi, öyrəndiklərimi ölkəmizdə tətbiq etməyə çalışmışam və çalışıram.

– Bazarın ən böyük şirkətləri ilə əməkdaşlıq edirsiniz. Bu onu deməyə əsas verir ki, şirkət bazarda öz imicini düzgün qurmağı bacarıb. Hətta, ekspert kimi sizin fikirləriniz mənə maraqlıdır. Ölkə reklam bazarının bu günü və gələcəyini necə görürsünüz? Sizcə, hazırda agentliklərimizin və şirkətlərin ən böyük problemi nədir?

Bir reklam şirkəti olaraq ayaqda qalmaq və böyümək üçün bazarın böyük şirkətləri ilə əməkdaşlıq etmək şərt deyil, ancaq rəqabətin zəif olduğu bir ölkədə bu vacib məsələdir. Bir neçə Reklam şirkətində fəaliyyətim olsada 2020 ci ildə “Alkart ” şirkətini qurmağı qərar verdim.
Gördüyümüz işlər və yanaşmalarımız hər keçən gün daha da böyüməyə və xidmətlərimizi artırmağa imkan verdi. Hal-hazırda reklam bazarı rəngarəng deyil, agentliklərimizdə kadr çatışmazlığı var. Sadəcə reklam sahəsində deyil, bütün sahələrdə bunu görmək mümkündür.
Agentlikərin və ya şirkətlərin ən böyük problemi yaradıcılığın olmaması və təcrübəsizlik, şirkətlərin ən böyük problemi də rəqabətsizlik və nə edəcəklərini tam olaraq hələ də bilməməsidir.

– Bəs bu problemlərin kökündə nə dayanır?

Yuxarıda bu sualın cavabını verməyə çalışdım. Yenə də deyim, təcrübəsizlik, kadr çatışmazlığı, rəqabətin istənilən səviyyədə olmaması, büdcələrin düzgün bölünməməsi ya da azlığı və hələ də reklamın gücünə inanmayan sahibkarlar və şirkətlər bu problemlərin başlıca səbəbləridir.

– ‘’ Alkart” ilə əməkdaşlıq etmək istəyən müəssisələr sizin şirkətinizdə hansı kriteriyaları əsas götürürlər? Onlar üçün bir reklam şirkətində vacib olmalı olan detallar hansıdır? Və ya tərsinə. Şirkətlər Sizi niyə seçməlidir?

Mən hər zaman yaradıcılığın dünyanı xilas edəcəyini düşünmüşəm. Məncə, hal-hazırda “Alkart” bir yaradıcı, fantaziyası. və operativliyi ilə seçilən fikir, düşüncə mexanizmidir.Onlayn və offlayn yanaşmalarımızda, təkliflərimizdə və icra etdiyimiz kampaniyalarda hər zaman qeyri-standart davranmağa çalışırıq. Bildiyiniz kimi şirkətimiz həmdə Bisnes Consulting ilə məşğuldu. Reklam üçün müraciət edən sahibkarlar sonda nəticə gözləyir. Biz reklam edərkən ilk öncə bazar araşdırması edirik. Sonda sifarişçi individual, təsirli və effekt verə biləcək bir işlə qarşılaşır və seçimini edir. Şirkətimiz şablon xarakterli reklamlardan qaçır və bu bizim iş prinsipimizə ziddir. Alkart bir brenddir. Hər məhsul və ya xidməti
“Alkart”ın gənc və enerjili komandası hər gün yeni bir ideya üzərində çalışır və kreativ təkliflərimizlə geniş müştəri təbəqəsi qazanır . Yola çıxdığımız ilk gündən “İmicinizi bizə etibar edin ” sloganımıza daim sadiq qalmağa çalışırıq.

– Şirkətiniz haqqında informasiyalar toplayanda diqqətimi ən çox cəlb edən Vizitkartlar olmuşdu. Zəhmət olmasa, qısaca şirkətin vizitkarlarından danışardınız?

Bildiyiniz kimi Vizitkart şirkətin və ya şəxsin imicidir. İlk təəsurat imicdən başlayır. Bizim təklif etdiyim vizitkartlar geniş dizaynda və 700 qr kağız materiallda təqdim olunur. Ölkəmizdə ən aşağı və müqayisə edilməz qiymət Alkarta məxsusdur. Yerli Bazarda bizim məhsulun analoqu 150 -240 Azn arasında dəyişsə də, Biz vizitkartın 1000 ədədi üçün 100 Azn təklif edirik.

– Cəfər bəy, komandanız gənclərdən ibarətdir?

Komandamız tərkibi əsasən gənc xanımlardan ibarətdir, hər keçən gün daha təcrübəli və işini sevən insanlarla artmaqdadır. Mən düşünürəm ki, komandamıza qatılan hər gənc işçi “Alkartı” seçməklə özü üçün inkişafa, maliyə azadlığına və kreativliyə yol açır .

– Bəzən yerli şirkət rəhbərləri düşünür ki, keyfiyyətli reklam, məhsulu və s ancaq xaricilərlər birlikdə ərsəyə gətirmək mümkündür. Onlar bunu bazarda yeni texnologiyaların çatışmazlığı ilə izah edirlər. Sizin fikirincə, yerli reklam şirkətləri ilə keyfiyyətli məhsul ortaya qoymaq olmazmı?

Bilirsiniz bu düşüncələr hər zaman olacaq və şirkətlər nə qədər yerli agentliklərə güvənməyəcəksə sektor da inkişaf etməyəcək.
Amma burda, agentliklərin də üzərinə yük düşür. Onlar da öz növbələrinə çox çalışmalı və həyata keçirmək istədiyi layihəni, “We Planned and Done” məntiqi ilə təqdim etməlidirlər. Biz xarici təcrübəni və məhsulları yerli bazarda təqdim etməklə digər rəqib şirkətlərə “İnkişaf et”, “Yenilən”, Yarat kimi mesajlar vermiş oluruq. Məqsədimiz ölkəmizə yenilik gətirməkdir.

– Sizə görə, Azərbaycan istehlakçısını ən çox nə maraqlıdır?

Konkret desək daha çox pul qazanmaq, daha çox müştəri cəlb etmək, ucuz və keyfiyyətli reklam edərək müştəri məmuniyyəti qazanmaq. “Alkart” öz düşünülmüş strateqiyası və yaradıcı komandası ilə müştərilərin bütün istəklərini qarşılayır. İmic mədəniyyət deməkdir.
Yəni, bizim peşəkar iş görmə və imic formalaşdırmaqla mədəniyyətə, uğura xidmət etmiş oluruq. Azərbaycanda hər bir kəs, sahibkar imicini hər zaman bizə etibar edə bilər.

– Cəfər bəy sizə işlərinizdə uğurlar arzu edirəm.Böyük işlər görürsüz.

Təşəkkür edirəm. Nə zaman reklam etmək istəsəz müraciət edə bilərsiz.

“Alkart” uğur gətirir. İmicinizi “Alkarta” etibar edin!!!
скачать dle 10.6фильмы бесплатно

ŞƏRH YAZ
yüklənir...
XƏBƏR LENTİ
FOTO
yüklənir...